Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych „OBRUM” sp. z o.o.

poszukuje kandydatów na stanowiska:

 

Ochrona danych osobowych  CZYTAJ

 

 

Oferujemy:

Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia podnoszące kwalifikacje.

Szczegółowe informacje znajdują się poniżej:

 

  • PEŁNOMOCNIK DS. SZJ I KONTROLI OBROTU

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe,
  • 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z S Z J,
  • znajomość norm: ISO 9001:2015, wymagań AQAP 2110:2016 oraz kryterium WSK,
  • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Zakres głównych zadań:

  • Monitorowanie, modyfikowanie i doskonalenie SZJ oraz WSK,
  • Nadzorowanie i kontrola przebiegu realizacji zadań planowanych w aspekcie pełnego i prawidłowego wykonywania przez komórki organizacyjne obowiązków wynikających z dokumentacji SZJ,
  • Przygotowanie Ośrodka do audytów zewnętrznych i przekazanie do realizacji zaleceń i uwag zawartych w raportach audytów, nadzór nad ich realizacją,
  • Nadzór nad kontrolą jakości dostaw produkcji, wyrobów i usług,
  • Inicjowanie i prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją audytów prowadzonych w firmach kooperantów i dostawców Ośrodka,
  • Nadzór nad całokształtem spraw związanych z wynalazczością pracowniczą, ochroną patentów i prawami ochronnymi na wzory użytkowe.

 

 

  • KONTROLER JAKOŚCI

Wymagania: 

  • Wyższe techniczne – kierunek inżynieria i zarządzanie jakością, informatyka lub pokrewne,
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomość procesów technologicznych stosowanych przy wytwarzaniu maszyn, urządzeń i pojazdów, w szczególności symulatorów, trenażerów, aplikacji rzeczywistości poszerzonej i innych systemów zobrazowania,
  • Znajomość procesów związanych z produkcją, testowaniem i odbiorem oprogramowania,
  • Znajomość metod, technik i narzędzi kontrolno-pomiarowych procesów technologicznych,
  • Umiejętność dokonywania analizy dokumentacji technicznej oraz nadzorowanych procesów,
  • Dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, chęć rozwoju,

Zakres głównych zadań:

  • Kontrola jakości dostaw materiałów, części i podzespołów oraz usług kooperacyjnych,
  • Kontrola i ocena procesów technologicznych wykonywania detali, podzespołów i zespołów,
  • Nadzór jakościowy nad wykonaniem i montażem części elementów, podzespołów, zespołów i wyposażenia oraz poszczególnych instalacji realizowanych zleceń, a także nad produkcją i testowaniem oprogramowania zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymaganiami,
  • Udział w procesach kontrolno-pomiarowych, badaniach i testach oraz wsparcie techniczne poszczególnych procesów i operacji.

Firma oferuje: 

  • Pracę w firmie z grupy kapitałowej PGZ S.A., której podstawowym przedmiotem działalności jest kompleksowe prowadzenie prac naukowo-badawczych, rozwojowych i wdrożeniowych,
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • Uczestnictwo w innowacyjnych projektach,
  • Możliwość doskonalenia i rozwoju zawodowego,
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • Dodatkowe benefity (opieka medyczna, multikarnety sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie).

 

  • SPECJALISTA ds. BADAŃ 

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku,
  • Znajomość programów: Visio, Solid Works,  Microsoft Office,
  • szybkie przyswajanie wiedzy,
  • Odporność na stres,
  • Prawo jazdy kat. B.

Zakres głównych zadań:

  • Tworzenie dokumentów badawczych: programów i metodyk badań, sprawozdań z badań, kart pomiarowych,
  • Zabezpieczenie technologiczne badań,
  • Badania elementów i zespołów w laboratorium środowiskowym,
  • Zastępowanie w obowiązkach kierownika biura badań w trakcie delegacji lub urlopu.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ( brak sezonowości),
  • Możliwość rozwoju,
  • Dodatkowe benefity (opieka medyczna, multikarnety sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość przyuczenia,
  • Atrakcyjne warunki pracy, rozbudowane zaplecze socjalne,
  • Wysokie standardy BHP.

 

  • PRACOWNIK PRODUKCJI (mechanik samochodowy, frezer, tokarz)

Wymagania:  

  • Wykształcenie minimum zawodowe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość rysunku technicznego,
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu technik montażu zespołów, obróbki skrawaniem
  • Obsługa narzędzi pomiarowych,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Uprawnienia na wózek widłowy,
  • Mile widziana obsługa suwnicy z poziomu roboczego, prawo jazdy kat. B,

Zakres głównych zadań:

  • Prowadzenie  operacji montażu mechanicznego i hydraulicznego poszczególnych części zespołu oraz zespołów w gotowe wyroby,
  • Wykonywanie elementów według dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej,
  • Dbanie o należyty stan maszyn i narzędzi,
  • Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (brak sezonowości),
  • Możliwość rozwoju,
  • Dodatkowe benefity (opieka medyczna, multikarnety sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość przyuczenia,
  • Atrakcyjne warunki pracy, rozbudowane zaplecze socjalne,
  • Wysokie standardy BHP.

 

  • KOORDYNATOR INWENTARYZACJI - KSIĘGOWA

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
  • 3 lata na identycznym lub podobnym stanowisku,
  • Umiejętność prowadzenia inwentaryzacji i ewidencji i naliczania amortyzacji majątku trwałego,
  • Znajomość zasad księgowania,
  • Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami,
  • Dokładność, sumienność, samodzielność.

Zakres Obowiązków:

  • Prowadzenie inwentaryzacji ciągłej,
  • Księgowanie faktur i prowadzenie rejestrów VAT zakupu majątku trwałego,  
  • Sporządzanie dekretów,
  • Rozliczanie zakupu,
  • Wycena dokumentów ruchu majątku trwałego i prowadzenie analitycznej kartoteki majątku trwałego, w tym naliczanie amortyzacji,
  • Prowadzenie dziennika korespondencji Biura, w tym rejestracja faktur zakupu.

 

 

  • DOKUMENTALISTA

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Mile widziane min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Obsługa urządzeń biurowych,
  • Umiejętność czytania dokumentacji konstrukcyjnej, towarzyszącej,
  • Znajomość  rysunku technicznego,
  • Wytrwałość, zaangażowanie, terminowość,
  • Umiejętność pracy zespołowej, odporność na stres, dobra organizacja miejsca pracy.

Zakres głównych zadań:

  • Opracowywanie WT, instrukcji obsługi, kart katalogowych i innej dokumentacji towarzyszącej,
  • Uzgadnianie założeń do dokumentacji towarzyszącej z konstruktorami zespołów współpracujących,
  • Samodzielne wykonywanie prac z zakresu dokumentacji towarzyszącej,
  • Weryfikacja wytwarzanej dokumentacji,
  • Wykonywanie prac konstrukcyjnych zgodnie z procedurami i instrukcjami obowiązującymi w Biurze Konstrukcji.

 

  • KONSTRUKTOR (AUTOMATYK, MECHANIK, HYDRAULIK)

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Mile widziane min 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Podstawowa znajomość programu SolidWorks oraz AutoCAD, projektowanie w 3D,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Zdolność twórczego myślenia,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Zakres zadań:

  • Projektowanie układów elektrycznych w maszynach roboczych ciężkich,
  • Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej w zakresie układów elektrycznych, wykonywanie obliczeń,
  • Obsługa dokumentacji konstrukcyjnej,

lub

  • Tworzenie wykazów materiałowych na bazie dokumentacji technicznej,
  • Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej i towarzyszącej (eksploatacyjnej, naprawczej, katalogów części),
  • Tworzenie wykazów materiałowych na bazie dokumentacji technicznej
  • Obsługa dokumentacji konstrukcyjnej,

lub

  • Tworzenie schematów hydrauliki siłowej urządzeń mechatronicznych
  • Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej w zakresie hydrauliki siłowej,
  • Obsługa dokumentacji konstrukcyjnej,

Firma oferuje:  

  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje.

 

  • TECHNOLOG AUTOMATYK INSTALACJI HYDRAULICZNYCH I PNEUMATYCZNYCH

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu układów automatyki technologii maszyn,
  • Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność czytania dokumentacji konstrukcyjnej,
  • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość oprogramowania SolidWorks, AutoCad, MS Office,
  • Umiejętność analizowania technologicznych procesów montażowych ze szczególnym uwzględnieniem układów automatyki,
  • Znajomość podstawowych metod, technik i narzędzi stosowanych w projektowaniu procesów technologicznych i tworzeniu dokumentacji technologicznej.

Zakres głównych zadań:

  • Analiza dokumentacji konstrukcyjnej – dobór i zakres stosowanych materiałów, ustalanie norm materiałowych – tworzenie przydziałów materiałowych,
  • Tworzenie dokumentacji technologicznej – projektowanie, opracowywanie, wdrażanieoraz nadzorowanie procesów technologicznych wykonania i montażu części, elementów, podzespołów i zespołów oraz wyposażenia, a także poszczególnych instalacji,
  • Przygotowanie i wdrażanie dokumentacji konstrukcyjnej narzędzi, przyrządów, pomocyi wyposażenia warsztatowego stosowanego w procesach technologicznych,
  • Technologiczne wsparcie procesu produkcji oraz techniczny i technologiczny udziałw zabezpieczeniu usług kooperacyjnych i realizacji zakupów,
  • Analiza zapytań ofertowych i zamówień pod kątem technicznych i technologicznychmożliwości wykonania. ZGŁOŚ SWOJĄ KANDYDATURĘ

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- dalej zwane RODO), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych „OBRUM” sp. z o.o. (44-117 Gliwice, ul. Toszecka 102. NIP: 631-010-08-16; REGON: 240866742; KRS: 000300687, tel. +48 32 3019209, fax: +48 32 2315887. e-mail: info@obrum.gliwice.pl) zwany dalej  „Administratorem”.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@obrum.gliwice.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe podane do procesu rekrutacyjnego będą przetwarzane na jego potrzeby zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy oraz 6 ust. 1 lit. c i f (prawnie uzasadnione interesy realizowane przez spółkę - mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania swoich danych opartych na  tej podstawie) RODO. Dane z procesów rekrutacyjnych przetwarzane będą do 6 miesięcy od zakończenia danego procesu. W przypadku Pana/Pani zgody dane będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO.  WAŻNE! W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody.
  4. Przysługują Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do uzyskania kopii danych.
  5. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Informujemy, że  odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu właściwego ds. pracowniczych ale również Zarząd Spółki czy ewentualny bezpośredni przełożony lub inna osoba do tego upoważniona. W przypadku zgody, Pana/Pani dane przekazane zostaną również do: Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. z siedzibą w Radomiu (26-609) przy ul. Jacka Malczewskiego 24, tel. (+48) 48 670 03 00, biuro@pgzsa.pl.
  7. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  8. Informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich nie podanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych.
  10. Jeśli wyraża Pan/Pani chęć wzięcia udziału w rekrutacji, proszę o przesłanie swojej  oferty na adres: rekrutacja@obrum.gliwice.pl