Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych „OBRUM” sp. z o.o.

poszukuje kandydatów na stanowiska:

 

Ochrona danych osobowych  CZYTAJ

 

 

 

Oferujemy:

Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia podnoszące kwalifikacje.

Szczegółowe informacje znajdują się poniżej:

 

  • KIEROWNIK BIURA ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
  • potwierdzone wynikami doświadczenie w biurze projektów z minimum 2-letnim doświadczeniem w organizacji średniej wielkości (preferowana firma produkcyjna lub jednostka naukowa),
  • znajomość metodologii i narzędzi PMO – Prince2, JIRA,
  • doskonała dbałość o szczegóły, myślenie analityczne,
  • duże umiejętności komunikacyjne, zdecydowanie w działaniu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • biegła znajomość języka angielskiego.

Zakres Obowiązków:

  • nadzorowanie terminowej i jakościowej realizacji projektów,
  • nadzorowanie realizacji decyzji Zarządu,
  • monitorowanie i nadzorowanie wykonania budżetów oraz harmonogramów realizacji projektów, monitorowanie Milestone,
  • regularne raportowanie stanu projektów,
  • organizacja i udział w spotkaniach i przeglądach projektów,
  • śledzenie ryzyka projektu,
  • zapewnienie należytej współpracy Zespołów Projektowych i innych osób zaangażowanych w realizację Projektów,
  • organizacja biura zarządzania projektami.

 

 

  • SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
  • 3 lata na identycznym lub podobnym stanowisku,
  • Umiejętność księgowania,
  • Umiejętność rozliczania obrotu materiałowego oraz kosztów i ustalania wyniku finansowego, Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami
  • Dokładność, Sumienność, Samodzielność.

Zakres Obowiązków:

  • Kontrola i księgowanie faktur obrotu materiałowego oraz prowadzenie rejestrów VAT,
  • Wycena dokumentów  obrotu materiałowego i rozliczanie dostaw,
  • Rozliczanie kosztów, ustalanie produkcji niezakończonej, kosztu własnego sprzedaży, kontrola kręgu kosztów, ustalanie wyniku finansowego
  • Naliczanie obowiązkowych odpisów, ewidencja pożyczek i obsługa księgowa ZFŚS.

 

 

  • SPECJALISTA DS. GOSPODARKI INWESTYCYJNEJ

Wymagania:  

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, 
  • obsługa komputera,
  • operatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań,
  • umiejętność koordynowania pracą zespołów,
  • uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja – mile widziane,
  • brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.  

Zakres głównych zadań:

  • określanie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej,
  • nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych,
  • realizacja zakupów na bieżące potrzeby,
  • nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych,
  • organizowanie i rozliczanie usług transportowych,
  • udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych.

 

  • SPECJALISTA LOGISTYK

Wymagania:  

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe ( kierunek: logistyka)
  • min. 1 rok na podobnym stanowisku w dziale zakupów lub dziale logistyki firmy produkcyjnej,
  • znajomość języka  angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odporność na stres, samodyscyplina,
  • znajomość narzędzi informatycznych wspomagających proces logistyczny,
  • znajomość zasad gospodarki magazynowej oraz systemów SZJ,
  • umiejętność współpracy z kontrahentem,
  • zorientowanie na osiągnięcie celów.

Zakres głównych zadań:

  • planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podstawie harmonogramów i otrzymywanych przydziałów,
  • nadzór nad realizacją wyrobu w kontekście zabezpieczenia materiałowego,
  • prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby,
  • nadzór nad gospodarką materiałową,
  • nadzór nad dokumentacją SZJ,
  • opracowywanie wycen AWO.

 

  • SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH

Wymagania:  

  • wykształcenie - wyższe techniczne min. 1 rok na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży/zamówień publicznych/technicznych/serwisu/handlu w branży przemysłowej lub IT.,
  • praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel),
  • obsługa urządzeń biurowych
  • wiedza z zakresu przepisów Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość języka  angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie, skrupulatność, komunikatywność,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, rzetelność, samodzielność,
  • doskonała  organizacja pracy,
  • czynne prawo jazdy kat B,
  • zainteresowania techniczne i IT będą  dodatkowym atutem.

Zakres głównych zadań:

  • realizacja procesu składania ofert handlowych
  • aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności,
  • realizacja i monitoring zamówień i sprzedaży,
  • negocjacje z Klientem,
  • organizacja działań serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • udział w działaniach wystawienniczo-targowych, wydarzeniach promujących wyroby OBRUM,
  • archiwizacja dokumentacji działowej

 

  • DOKUMENTALISTA

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Mile widziane min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Obsługa urządzeń biurowych,
  • Umiejętność czytania dokumentacji konstrukcyjnej, towarzyszącej,
  • Znajomość  rysunku technicznego,
  • Wytrwałość, zaangażowanie, terminowość,
  • Umiejętność pracy zespołowej, odporność na stres, dobra organizacja miejsca pracy.

Zakres głównych zadań:

  • Opracowywanie WT, instrukcji obsługi, kart katalogowych i innej dokumentacji towarzyszącej,
  • Uzgadnianie założeń do dokumentacji towarzyszącej z konstruktorami zespołów współpracujących,
  • Samodzielne wykonywanie prac z zakresu dokumentacji towarzyszącej,
  • Weryfikacja wytwarzanej dokumentacji,
  • Wykonywanie prac konstrukcyjnych zgodnie z procedurami i instrukcjami obowiązującymi w Biurze Konstrukcji.

 

  • KIEROWNIK BIURA KONSTRUKCJI / GŁÓWNY KONSTRUKTOR

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (mechanika i budowa maszyn)
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierownika/głównego konstruktora w branży przemysłu ciężkiego.
  • Doświadczenie w projektowaniu maszyn.
  • Znajomość oprogramowania do projektowania  CAD np. SolidWorks
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętności przywódcze, zdecydowanie w działaniu.
  • Udokumentowane certyfikatami szkolenia z zakresu zarządzania projektami
  • Odporność na stres.

Zakres zadań:

  • Nadzór nad opracowaniem dokumentacji konstrukcyjnej wyrobów, projektowaniem oraz wdrażaniem nowych wyrobów.
  • Ocena poprawności rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych.
  • Nadzorowanie i prowadzenie prac badawczych i rozwojowych (B+R).
  • Realizacja zadań konstrukcyjnych w sposób gwarantujący terminową ich realizację, wysoką jakość oraz przestrzeganie założonych reżimów kosztowych.
  • Motywowanie pracowników, ich ocena i wsparcie; nadzór nad podległym zespołem.
  • Nadzór konstrukcyjny nad prowadzeniem badań zakładowych prototypów i modeli wyrobów oraz badań okresowych wyrobów produkowanych seryjnie.
  • Podejmowanie inicjatyw w zakresie wprowadzania nowej tematyki prac badawczych i rozwojowych.
  • Udział w konferencjach oraz targach branżowych, w tym zagranicznych.
  • Współpraca z krajowymi i zagranicznymi jednostkami naukowymi i ośrodkami badawczo-rozwojowymi w zakresie prowadzonych prac rozwojowych.

 

  • INFORMATYK

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne,
  • Praktyka lub staż na podobnym stanowisku,
  • Znajomość AD (Active Directory), pakietu Office,
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Zakres zadań:

  • Instalacja/deinstalacja oprogramowania,
  • Zarządzanie bazą sprzętu i oprogramowania,
  • Konserwacja sprzętu IT,
  • Pomoc użytkownikom (Helpdesk).

  • KONSTRUKTOR (AUTOMATYK, MECHANIK, HYDRAULIK)

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Mile widziane min 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Podstawowa znajomość programu SolidWorks oraz AutoCAD, projektowanie w 3D,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Zdolność twórczego myślenia,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Zakres zadań:

  • Projektowanie układów elektrycznych w maszynach roboczych ciężkich,
  • Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej w zakresie układów elektrycznych, wykonywanie obliczeń,
  • Obsługa dokumentacji konstrukcyjnej,

lub

  • Tworzenie wykazów materiałowych na bazie dokumentacji technicznej,
  • Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej i towarzyszącej (eksploatacyjnej, naprawczej, katalogów części),
  • Tworzenie wykazów materiałowych na bazie dokumentacji technicznej
  • Obsługa dokumentacji konstrukcyjnej,

lub

  • Tworzenie schematów hydrauliki siłowej urządzeń mechatronicznych
  • Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej w zakresie hydrauliki siłowej,
  • Obsługa dokumentacji konstrukcyjnej,

Firma oferuje:  

  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje.

 

  • TECHNOLOG AUTOMATYK INSTALACJI HYDRAULICZNYCH I PNEUMATYCZNYCH

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu układów automatyki technologii maszyn,
  • Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność czytania dokumentacji konstrukcyjnej,
  • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość oprogramowania SolidWorks, AutoCad, MS Office,
  • Umiejętność analizowania technologicznych procesów montażowych ze szczególnym uwzględnieniem układów automatyki,
  • Znajomość podstawowych metod, technik i narzędzi stosowanych w projektowaniu procesów technologicznych i tworzeniu dokumentacji technologicznej.

Zakres głównych zadań:

  • Analiza dokumentacji konstrukcyjnej – dobór i zakres stosowanych materiałów, ustalanie norm materiałowych – tworzenie przydziałów materiałowych,
  • Tworzenie dokumentacji technologicznej – projektowanie, opracowywanie, wdrażanieoraz nadzorowanie procesów technologicznych wykonania i montażu części, elementów, podzespołów i zespołów oraz wyposażenia, a także poszczególnych instalacji,
  • Przygotowanie i wdrażanie dokumentacji konstrukcyjnej narzędzi, przyrządów, pomocyi wyposażenia warsztatowego stosowanego w procesach technologicznych,
  • Technologiczne wsparcie procesu produkcji oraz techniczny i technologiczny udziałw zabezpieczeniu usług kooperacyjnych i realizacji zakupów,
  • Analiza zapytań ofertowych i zamówień pod kątem technicznych i technologicznychmożliwości wykonania. ZGŁOŚ SWOJĄ KANDYDATURĘ

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- dalej zwane RODO), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych „OBRUM” sp. z o.o. (44-117 Gliwice, ul. Toszecka 102. NIP: 631-010-08-16; REGON: 240866742; KRS: 000300687, tel. +48 32 3019209, fax: +48 32 2315887. e-mail: info@obrum.gliwice.pl) zwany dalej  „Administratorem”.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@obrum.gliwice.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe podane do procesu rekrutacyjnego będą przetwarzane na jego potrzeby zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy oraz 6 ust. 1 lit. c i f (prawnie uzasadnione interesy realizowane przez spółkę - mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania swoich danych opartych na  tej podstawie) RODO. Dane z procesów rekrutacyjnych przetwarzane będą do 6 miesięcy od zakończenia danego procesu. W przypadku Pana/Pani zgody dane będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO.  WAŻNE! W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody.
  4. Przysługują Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do uzyskania kopii danych.
  5. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Informujemy, że  odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu właściwego ds. pracowniczych ale również Zarząd Spółki czy ewentualny bezpośredni przełożony lub inna osoba do tego upoważniona. W przypadku zgody, Pana/Pani dane przekazane zostaną również do: Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. z siedzibą w Radomiu (26-609) przy ul. Jacka Malczewskiego 24, tel. (+48) 48 670 03 00, biuro@pgzsa.pl.
  7. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  8. Informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
  9. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich nie podanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych.
  10. Jeśli wyraża Pan/Pani chęć wzięcia udziału w rekrutacji, proszę o przesłanie swojej  oferty na adres: rekrutacja@obrum.gliwice.pl